چگونه از وبلاگ خود درآمد کسب کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 5 آبان 1391
بازدید : 3869
نویسنده : عباس يالقيز

 

چگونه از وبلاگ خود درآمد کسب کنیم؟

احتمالاً شما هم مثل من یک وبلاگ نویس آماتور هستید و به دنبال بدست آوردن آب باریکه‌ای از این راه می‌گردید.

اولین راه حلی که به نظر می‌رسد گرفتن تبلیغات از شرکت‌هاست. اما هیچ شرکتی تبلیغات خود را در یک وبلاگ که بیننده‌ی محدودی دارد قرار نمی‌دهد.

دومین راه، کسب درامد کلیکی است. یعنی یک تبلیغی را از سایت‌های ویژه‌ی این کار دریافت می‌کنید و به ازاء هر کلیکی که روی این تبلیغ در وبلاگ شما انجام شود مبلغی دریافت می‌کنید.

تجربه نشان داده است، برخلاف ظاهر فریبنده‌ی این روش، شما از این راه، درآمد بسیار ناچیزی خواهید داشت (مثلاً شاید 200 تا تک تومانی در ماه). چون اولاً بیننده‌ی وبلاگ شما محدود است و دوماً احتمال کلیک بازدید کننده روی آن تبلیغ بسیار پایین می‌باشد و سوما مبلغی که به ازای هر کلیک دریافت می‌کنید در حد 100 ریال می‌باشد.

سومین و بهترین راه برای کسب درآمد معقول از وبلاگ، ورود در طرح‌های مشارکت در فروش می‌باشد.

در این روش شما از طرف یک فروشگاه اینترنتی معتبر کالاهای او را در وبلاگ خود در معرض فروش قرار می‌دهید. هر کالایی که از طریق وبلاگ شما به فروش برسد شما مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید.

به عنوان مثال شرکتی که در زیر لینکش را قرار داده‌ام مثلاً برای فروش یک ساعت 28 هزار تومانی حدود 7 هزار تومان پورسانت می‌دهد. البته هرچه قیمت کالا گران‌تر باشد درصد پورسانت بالاتر و هرچه قیمت پایین باشد درصد پورسانت پایین خواهد بود.

هر چند احتمال خرید از طریق وبلاگ شما پایین است اما با توجه به مبلغ بالای پورسانت حتی اگر در ماه 2 یا 3 مورد فروش هم داشته باشید حداقل خرج اینترنت خود را می‌توانید از این طریق در بیاورید.

 البته شما می‌توانید با استفاده‌ی استادانه از ابزارهای تبلیغاتی گسترده و جالبی که این سایت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند (شاپلاگ‌ها و بنرهای تبلیغاتی افکت‌دار و...) به جذب مشتری بیشتری بپردازید و با داشتن پشتکار لازم به درآمد بالایی هم برسید.

البته لازم به ذکر است که بلاگفا اجازه‌ی قرار دادن اسکریپ‌های تبلیغاتی را نمی‌دهد و برای حل این مشکل شما می‌توانید به دو روش عمل کنید: اول در کنترل پنل خود در سایت فروشگاه یک شاپلاگ با نام دلخواه درست کنید، شاپلاگ یک وبلاگ فروشگاهی با محتوا و قالب آماده است و شما نیازی به دست‌کاری در آن ندارید. شما می‌توانید آدرس شاپلاگ خود را در وبلاگتان با عنوان فروشگاه اینترنتی لینک کنید.

همان‌طور که در بالای وبلاگ من می‌بینید با کلیک کردن روی لینک فروشگاه اینترنتی وارد فروشگاه می‌شوید.

 دومین راه برای تبلیغ کالا در وبلاگ این است که از شاپلاگ خود کالایی را انتخاب کنید و تمام لینک‌ها و نوشته‌ها و بنرهای آن را یکجا کپی کرده و در وبلاگ خود در قسمت ارسال مطلب جدید پیست کنید.

 به این ترتیب این کالا به عنوان یک مطلب در وبلاگ به نمایش در می‌آید. حتی آیکون خرید اینترنتی نیز بدین ترتیب کپی پیست می‌شود و مشتری می‌تواند مستقیما از وبلاگ شما وارد صفحه‌ی خرید شود. نمونه‌ای از این کار را در پایین تحت عنوان آموزش مشاغل پر درآمد می‌توانید ببینید. 

سرویس وبلاگ دهی «لوکس بلاگ» نه تنها محدودیتی برای لینکهای تبلیغاتی ندارد بلکه امکانات بیشتری را برای تبلیغ در اختیار شما قرار میدهد، بنابراین اگر به فکر کسب درآمد از وبلاگ هستید از لوکس بلاگ برای ساخت وبلاگ خود استفاده کنید.

http://payeganltd.com/RegSubReseller.aspx?s=43497

 

لطفا این مقاله را نیز مطالعه بفرمایید:

چگونه بازدید وبلاگ خود را افزایش دهیم؟




:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , جالب و جذاب , ,
:: برچسب‌ها: چگونه , کسب , درآمد , وبلاگ ,
من بغض فرو خورده ی هزاران جوان بیکار ایرانی را فریاد خواهم کرد. اصل 28 قانون اساسی ـ هر کس حق دارد شغلی را که بدان مایل است ومخالف اسلام و مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند. دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون برای‌همه افراد امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی را برای احرازمشاغل ایجاد نماید. اصل 29 قانون اساسی ـ برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی‌،بیکاری‌، پیری‌، از کارافتادگی‌، بی‌سرپرستی‌، در راه‌ماندگی‌، حوادث‌و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبتهای پزشکی‌به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی‌.

برای مشخص شدن آمار بیکاران لطفا وضعیت شغلی خود را در اینجا مشخص کنید:

RSS

Powered By
loxblog.Com